ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ - Порядок взаємодій працівників при сході вагонів на перегоні з виходом за габарит.

Порядок взаємодій працівників при сході вагонів на перегоні з виходом за габарит. Після зупинки поїзда через схід рухомого складу, машиніст зобов'язаний негайно докласти по радіозв'язку за формою: «Уважність, уважність! Слухайте всі! Я, машиніст ... поїзда №... зупинився головою поїзда на ... км (парна/непара) шляху перегону ...через схід рухомого складу. Габариту немає. Будьте пильні!». Повідомлення передається по радіозв'язку до одержання відповіді машиністам поїздів, що рухаються по перегону, ДНЦ і ДСП, що обмежують перегін.

Особлива уважність необхідно звернути на відповідь машиніста: поїзда, що рухається позаду; поїзда, що рухаються по сусідній колії. Одночасно: машиніст - включає буферні ліхтарі червоного кольору; помічник машиніста - відправляється обгороджувати місце сходу рухомого складу порядком, передбаченим ІСІ п. 3.16. Усі машиністи поїздів, що знаходяться в зоні дії радіозв'язку даного перегону, одержавши повідомлення, що починається словами «Уважність, уважність! Слухайте всі!», повинні: уважно його вислухати; ужити заходи до забезпечення безпеки ведення поїзда, тобто знизити швидкість і зупинитися не менш, ніж за одну ділянку-дільниці-блок-ділянки перед зупиненим поїздом. ДСП, що обмежують перегін, і машиністи поїздів повинні відповісти машиністові, що передав повідомлення і негайно докласти ДНЦ про те, що трапилося. ДНЦ негайно викликає машиніста поїзда, що рухається позаду, і того, котрий рухається по сусідній колії, і додатково доводить до відома про зупинку поїзда в наслідок сходу рухомого складу.

Машиніст поїзда, що зупинився, з появою зустрічного поїзда по сусідній колії викликає його по радіозв'язку, повідомляє його про небезпеку. Одночасно подає сигнали короткочасним миганням прожектора до одержання такого ж сигналу у відповідь. Машиніст зустрічного поїзда при виявленні сигналів прожектора, що подаються з поїзда або викличу по радіозв'язку - застосовує екстрене гальмування, подає у відповідь сигнал прожектором, подальші свої дії погоджує з машиністом поїзда, що зупинився.