ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ - Порядок дії працівників при наданні допомоги поїздові у випадку змушеної зупинки поїзда на перегоні

Порядок дії працівників при наданні допомоги поїздові, що зупинився на перегоні, у випадку змушеної зупинки поїзда на перегоні. ДСП, одержавши повідомлення від машиніста поїзда, повинний відповісти машиністові а потім докласти ДНЦ про надання допомоги поїздові, що зупинився на перегоні. Через машиніста локомотива поїзда, що зупинився на перегоні, ДСП повинний з'ясувати причини і можливість подальшого руху поїзда. Якщо рух поїзда не може бути відновлене за 20 хв і більш, машиніст локомотива додатково сповіщає по поїзному радіозв'язку ДСП або ДНЦ про причину зупинки і необхідних мір по ліквідації перешкод для руху поїзда, що виникли та вживає заходів до їх усунення, а при необхідності забезпечує огородження поїзда і суміжного шляху порядком, встановленим ІСІ. ДСП (ДНЦ), одержавши повідомлення від машиніста про надання допоміжного локомотива, зобов'язаний повторити це повідомлення, звернувши особливу уважність на точне місце зупинки голови поїзда, у цьому випадку локомотивна бригада переконується, що повідомлення зрозуміли правильно, текст вимоги допоміжного локомотива, отриманий по радіозв'язку або телефонові, розбірливо записується ДСП у журнал руху поїздів форми ДУ-3 або ДУ-2 (виправлення тексту не допускається). Після одержання інформації ДНЦ (ДСП) зобов'язані повідомити машиніста поїзда, що зупинився на перегоні: про порядок надання допомоги; і про час надання допомоги; і тільки після цього закрити перегін (відповідний рух перегону) для руху інших поїздів; а також: - забезпечити, у разі потреби, як можна більш швидке проходження відбудовних, пожежних поїздів, допоміжних локомотивів. ДСП видає машиністові допоміжного локомотива, що направляється для допомоги поїздові, що зупинився на перегоні, що закритий для руху всіх інших поїздів - дозвіл на бланку білого кольору з червоною смугою по діагоналі форми ДУ- 64.

У ньому на підставі вимоги в залежності від того, з якої станції (з голови або хвоста поїзда) буде дана допомога, повинне бути зазначене місце (км    і пк.) до якого повинний рухатися: відбудовний поїзд; пожежний поїзд; допоміжних локомотивів. Якщо допомога буде з хвоста поїзда, то «км», зазначений у повідомленні про допомогу машиністові поїзда, що зупинився на перегоні, змінюється і тоді в дозвіл на бланку білого кольору з червоною смугою по діагоналі форми ДУ- 64 указується змінений «км» з урахуванням довжини поїзда.

Дозвіл на бланку білого кольору з червоною смугою по діагоналі надає право машиністові допоміжного локомотива виїхати на перегін для надання допомоги,
при: показанні вихідного світлофора, що закритий; обов'язковому підтвердженні ДСП правильності готування маршруту відправлення; при відправленні допоміжного локомотива по неправильному шляху і наявності переїздів у шляху його руху, ДСП, крім дозволу на бланку білого кольору з червоною смугою по діагоналі видає машиністові допоміжного локомотива: попередження форми ДУ- 61 із указівкою швидкості руху, у тому числі через переїзд, ДСП робить оцінку в Журналі руху поїздів форми ДУ-3 (ДУ-2).