ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ - Пересилання тепловоза у холодному стані

Пересилання тепловоза у холодному стані

 

Тепловози, що направляються на інші дороги в порядку регулювання і поповнення парку, а також переміщувані усередині дороги, на заводи і назад у депо приписки, як правило, відправляють у діючому стані з поїздом або резервом з локомотивними бригадами. В всіх інших випадках пересилання тепловозів роблять у недіючому стані. Дозволяється ставити в поїзди не більш двох односекційних або одного двох- або трехсекційних тепловозів і тільки в голові поїзда.

Для пересилання тепловозів у недіючому стані виділяються провідники.

На тепловозах, що відправляються в недіючому стані, необхідно: злити воду, мастило, паливо з баків, трубопроводів і корпусів фільтрів; продути повітряні резервуари, відстійники холодильника компресора; перевірити щільність електроліту акумуляторної батареї; зняти щітки з тягових електродвигунів при пересиланні в поточний ТР-3 і капітальні ремонти. В інших випадках щітки не знімають. Зняті щітки з тягових електродвигунів маркірують і укладають у спеціальні шухляди (при пересиланні тепловозів з ремонтних заводів і з однієї дороги на іншу); встановлюють вентиляційні кожуха, а отвору тягових електродвигунів заклеюють щільним папером або глушать дерев'яними пробками.

Оглядають зубчатую передачу, підбивання моторно-осьових підшипників, заправляють змащенням якірні підшипники  і кожуха зубчатої передачі, моторно-осьові і буксових підшипники, що труться деталі візків, опори кузова, шкворні, шарніри системи гальм і ресорного підвішування.

Установлюють реверсор у нейтральне положення, а контролер машиніста – у нульове.

Закривають щільним папером або фанерними щитками випускні патрубки дизеля, верхні жалюзі холодильника, прожектори, буферні ліхтарі і вихідні вентиляційні отвори тягових електродвигунів. Нерухомі вентиляційні жалюзі на кузові і двері тепловоза, люки апаратної камери і кабіни машиніста (там, де вони маються), закріплюють у закритому положенні всі рухливі жалюзі.

Швидкості руху тепловозів у недіючому стані встановлюються службами шляху доріг з урахуванням фактичного стану колії і штучні спорудження.